(¯`°•.¸¯`°•. قهوة المصريين.•°`¯¸.•°`¯)
أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالقهوة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس على تسجيل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي طرابيزة انت تحبهــا., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة بمشاريب ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالقهوة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس على تسجيل ولازم تشارك.كمـان.هينزلك خصم عالمشاريب لما تشارك معـانا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ايوه جاي اطلب اي حاجه يامعلم واحنا نجيبها لحد عندك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فكره عن الاشراف والادمن

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
white heart

ذكر عدد المساهمات : 1

فكره عن الاشراف والادمن Empty
مُساهمةموضوع: فكره عن الاشراف والادمن   فكره عن الاشراف والادمن Icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 7:28 am

[b] انا عاوز اقول فكره عن المشرفين اللى بياخدو كيك او ريموف بالمعنى الادق وعلى فكره انا مش مشرف بس انا شايف ان ده موضوع ممكن يكون فكره حلوه
انا رايى ان عشان المشرف ياخد ريموف لازم يكون بموافقه اغلبيه باقى المشرفين ولو المشرفين مش متواجدين كلهم يبقى اغلبيه العدد الموجود منهم
وياريت يبقى فيه مراقبه على الخاص لو ينفع تعملوها او لا يسمح بدخول الخاص من المشرفين الا بموافقه اليوزر وده انا ماعرفش ينفع ولا لا بس الحركه دى هاتريح ناس كتير اوى وخصوصا البنات اللى بيتعاكسو باسلوب وحش فى الخاص ارجو افادتنى فى ذلك الموضوع
[justify]اخوكم محمد رضا
.
Admin
.

ذكر عدد المساهمات : 124

فكره عن الاشراف والادمن Empty
مُساهمةموضوع: رد: فكره عن الاشراف والادمن   فكره عن الاشراف والادمن Icon_minitimeالإثنين يوليو 06, 2009 8:27 am

شكرا ليك جدا ع وجهة نظرك وانا متقبلها جدا الا في نقطه واحده اعذني فيها معليش حكايه الغاء الرسايل الخاصه

للاسباب التاليه:

1-ان الرسائل الخاصه زي ماليها استخدامات سيئه ليها بردو استخدامات كويسه جدا وبتنفع.

2-اي مشرف تتم شكوى ضده يتم طرده حتى ولو كان مجتهدا في المنتدى .

اما باقي الكلام سيتم مناقشته مع الاداره واتمنى منك يا مان انك تحط الاقتراحات في القسم المناسب
واحنا هنقوم بواجبنا واتمنى انك تستمر معانا يابرنس وربنا يوفقك ويقدرك ع فعل الخير للناس واذا كان لديك
الاستعداد بمناسبه ما قدمته من اقتراح مفيد انت وقعت تحت قائمه المرشحين لأن تكون واحدا من المشرفين ع المنتدى

تحيات: ادارة منتديات كول ع طول Smile
http://egyptcafe.yoo7.com

فكره عن الاشراف والادمن
صفحة 1 من اصل 1